V případě, že máte problémy s dekódováním satelitních programů Skylink, chcete ověřit funkčnost, platnost servisního poplatku, přehled služeb vaší karty Skylink nebo chcete zaregistrovat novou kartu, tak se můžete zastavit na jednu z našich specializovaných prodejen ATOS, kde vám rádi zjistíme stav vaší karty, platnost servisního poplatku, předplatného služeb atd. Můžeme rovněž ihned zprovoznit zápisy na kartě a oživit tak vaši kartu Skylink.
Z dalších služeb nabízíme :
Kontaktní místo - Skylink technická podpora:
AtosElektro - Nádražní 168, OSTRAVA - Přívoz, Po-Pá 9.00 - 12.00, 12:30 - 17:00
Platnost servisního poplatku a dalších služeb na vaší kartě Skylink si můžete ověřit na hlavní stránce www.skylink.cz .
Kartu Skylink vám rádi ověříme i na našich specializovaných prodejnách.
Pro ověření platby za platbu servisního poplatku nebo předplatného služeb kontaktujte přímo zákaznickou podporu Skylink tel.: 595 694 310
M7 Group S.A.2,
Rue Albert Borschette,
L-1246 Luxembourg
Velko-vévodství lucemburské
Skylink zákaznická linka:
tel.: 595 694 310
Provozní doba telefonického centra: pracovní dny: 8:00 - 20:00 hod / sobota a neděle: 8:00 - 18:00 hod
Zákaznický servis
Satelitní televize Skylink
P.O.BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika
Tel.: |
599 526 183
777 747 253 |
---|---|
E-mail: | shop@atoselektro.cz |
Po - Pá: 7:00 - 16:00 |
Tel.: |
596 136 507
777 747 251 |
||||
---|---|---|---|---|---|
E-mail: | privoz@atoselektro.cz | ||||
|